förstafebruari

Godmorgon, tänkte slänga in ett inlägg såhär på morgonkvisten ska snart gå upp ur sängen för att börja göra mig i ordning för skola mellan 10 och 12 religion A står på schemat, känner mig inte så jätte intresserad men de är en kurs som måste läsas så då är det bara att göra de!


Annars kommer det nog inte hända ngt speciellt idag ska kanske till älsklingen om han blivit frisk annars får jag nog klara mig vill verkligen inte bli sjuk! Verkar inte kunna lägga in bilder på bloggen så bilder får ni senare när de vill fungera

Ska hoppa upp nu hoppas nu ni får en underbardag så hörs vi senare.


Bara för de gick det utmärkt! en bild från helgen, jessi,dennis och jag :)


Kommentarer
Postat av: dianajessica

sexiiiiigt ;D! :D:D

2010-02-01 @ 09:48:39
URL: http://dianajessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0