förstamars

IDag fyller min älskade kusin 9 år så vi har varit där på eftermiddagen och firat henne , hon fick ett halsband, och godis av mig vilket hon uppskattade hoppas ja vem uppskattar inte godis liksom :O

Just nu sitter jag och är väldigt nosgalgisk jaa de var ju bra ja kan inte ens stava till ordet , hjälp tack? haha ja sitter och lyssnar på spicegirl, BSB , aaron carter hahah de kan inte bli mkt bättre eller vad säger ni ^^

Igår var ja på fest hos oscar  B och de blev rätt mkt folk vilket alltid är skoj och vi hade de skit kul faktist haha de spårade ut en aning i soffan för ja tyckte robin kittlade mig alldeles för mkt vilket inte var snällt av dig :O^^ Och ja låg över alla eftersom de inte fanns så mkt plats i soffan och så börjar oscar och robin att vibrera på sina ben vilket var väldigt störande ^^ haha de vibrerade fett mkt och de vägrade sluta inte snällt :o Sen runt 3 skulle vi dra hem och vi var inte hemma förens vid halv 5 efetersom tunnelbanan går som den själv vill !!




Klicka för större bilder (:

Kommentarer
Postat av: Elin

Nostalgisk ;)

Missing you babe <3

2009-03-01 @ 23:19:08
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0