Tyvärr.

Idag när jag öppnade ytterdörren så slogs ja av en doft och inte vilken som helst utan de luktade mormor o hela hallen men de försvann lika fort som de kom dit men de var hur härligt som helst vet inte vad ja ska säga. De var nog de som behövdes för att införa lite gnutta hopp i mig.

De är många som frågat efter min andra blogg men bara för de så kommer jag börja uppdatera här hela tiden nu bara för att ni ska ha nåt att göra eftersom ni verkar så angelägna att läsa om vad som händer i mitt liv ^^

Så idag mötte jag robin<3 i slussen och sen åkte vi iväg till skolan, fick 5/44 poäng på natur provet men visste redan innan att ja skulle behöva gå om kursen så ja hoppas att ja får mirja nästa gång och att ja slipper ewa!
Nu sitter jag här med feber och förkylning vilket inte alls är roligt så ska försöka bli frisk till i helgen då oscar fyller 18 och jag ska jobba ^^

Nu är de mindre än 3 veckor kvar i skolan :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0