Torsdag

Här sitter jag med rinnande näsa och ont i halsen, har varit sjuk sen i måndags och nu är jag på väg tillbaka till verkligheten.

Bella har bott hos mig de senaste dagarna så hoppas inte hon blir sjuk nu för de vill vi inte för vad ska ja då göra :O (A) Nu är de snart bara ett år kvar i skolan och ja börjar bli ett riktigt nerv vrak inför studenten, ska lilla jag stå och hoppa på ett flak eller springa ut de känns en aning läskigt om jag ska vara ärlig..

På lördag är de ''inflyttningsfest'' även fast vi flyttade in för 4 måndader sen men de har varit så mkt sen dess så nu ska de äntligen bli av.. eller rättare sagt de är mamma som ska ha festen men ja fick ta dit några om ja ville så emma, bella, robin och christoffer kommer att underhålla mig på kvällen hoppas ja iaf!! Beredd er på de ska ni veta!



Jag och Christoffer för många många långa år sen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0