:D

Becca är stolt över sig själv :D Fick vg i multimedia och graf b.. Jag som alltid brukar få g, ett så kallat g barn är precis de ja är men nu jävlar ska ja jobba på som fan i 3an jag ska gå ut med bra betyg för de känns så himla härligt när man går in och kollar sina betyg och så står de något annat än bara g vilken känsla de är för mig som annars brukar få g..

Nu är bellaa back on track hos mig och på torsdag drar vi till hennes land vid kolmården ungefär och firar midsommar där nere vilket kan bli mkt mys, cicci följer oxå med tyvärr kan inte emma följa med eftersom hon kommer hem från borlänge på kvällen :/ Men vi klarar oss i guess :)

I helgen hade vi inflyttningsfest och de var jätte roligt tyckte iaf jag och bella som dansade runt som två tokar hela kvällen med alla fulla vuxna, vissa var ju lite för fulla men roligt var de och jag fick träffa min älskade barndomskompis Christoffer , Har verkligen saknat dig och hoppas vi kan hålla kontakten nu och träffas oftare :)

Har saknat er <3<3Cicci, Robin och emma <3<3du betyder mest <3

Där fick ni lite bilder oxå :) klicka för större :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till grejtans betyg gumman :D <3

2009-06-15 @ 18:39:40
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0