Natti Natti

Jobb. Jobb och åter Jobb denna vecka som ja har framför mig kommer betyda mkt jobb tisdag , onsdag ,torsdag och lördag och ändå jobbar ja bara extra hur går de för sig aja ja ska nog klara.. Sitter just nu och pratar med henke om åre som vi drar till på söndag :D

Vi som åker är henke, bella, Jonatan och jag :D ni kommer få se massa bilder sen när ja kommer hem så klart !
Sen åker ju min kära familj till egypten när ja är i åre så medans ja är i kylan och åker skidor är dom på stranden och solar, men ja fick ju åka till gran canaria med elin förut så de jämnar ut sig, Första utomlandsresan för bror min så ja är glad för hans skulle ja fick åka på min första för ungefär ett år sen med farmor och farfar och de var den underbaraste veckan i mitt liv! Så fort folk fick veta att ja skulle åka med farmor och farfar sa dom fy va tråkigt , men mina far föräldrar betyder allt för mig , ja skulle inte klara mig utan dom <3

Nu ska  becca hoppa i säng börjar 10.10 i morgon med svenska B prov får se hur de går min lärare var inte ens på förra lektionen så de blir lite svårt att fatta när hon inte hjälpt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0