Tjugosjundejanuari

De betyder att de är exakt 10 månader kvar tills ja blir 18 xD haha ja vet att de är långt kvar men då är de när man e så seg på att komma ut från mammas mage ;)

Orkade i blogga i morse utan sov ut ist eftersom jag började vid 10 med att ha natur kunskap A med sämsta läraren ever, hon skriver allt på tavlan huller om buller så man förstår inget av vad som står på tavlan , hur ska detta gå ?
Sen hade ja Svenska b och där dampade väl läraren lite på mig och elin (miss piggy) haha vi satt och skratta igenom hela lektionen ungefär så till sist satte sig Christina och glodde på oss xD haha skit samma ja orkade inte ha två timmar svenska efter en förjävlig naturkunskap!

Nu ska ja snart åka iväg och jobba och drar väl hem hit igen sen eftersom mamma , stefan och alex x2 kommer hem ikväll fårnm egypten och nästa vecka ska ja även få en ny mobil tror ja  :)

Puss på er <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älsk, när DU blir 18 år ska du o jag ut o röja loss. jag menar du har ju dansen!!! hahaha..älskar din dans gumman...love ya<3

2009-01-28 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0