tjugosjättejanuari

Godmorgon, Nu sitter jag och har håltimme i kanske 2 timmar till och ja väntar på att tina ska dyka upp så ja kan gå och klaga på mitt schema !! Går 8.10-16.45 idag och ja fattar inte hatar cyber just nu!! även fast de andra dagarna är helt okej så suger måndagen skit!! och ingen jävlen vill vara sällskap med mig itne ens på telen som de annars brukar vara full rulle på :/ Kommer becca överleva den här dagen ? De återstå och se men just nu mår ja värken bra eller dåligt , tror ja börjar bli sjuk förövrigt men nu ska vi inte klaga!!

Men när ja går till tina så kommer ja få massa mer saker på mitt schema och kommer nog därför inte vara ledig på torsdagar men de är bättre att ja kommer vidare till trean än att ja måste gå om 2an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0