tjugoniondejanuari

Förlåt för att ja inte varit så duktig på att uppdatera men vi är i full färd med att packa ner hela hemmet eftersom flytten äger rum om 2 dagar , ussh känns ganska tråkigt att lämna den här lägenheten :'(

Juste vem var de som skrev anonymt att dom skulle ut och dansa med mi när ja fyller 18 :O hör av dig så ja vet vem ja ska dansa med ;) haha

Idag var ja med emma, bella och malin när dom skulle peirca tungan haha jag var nog mer nervös än vad dom var ja skulle personligen aldrig våga göra de :S hahah
Tänkte sätta mig och plugga lite natur och hör av mig snart ;)<3


Kommentarer
Postat av: jennie

det va me mig du ska dansa me^^ alltid när jag skriver försvinner mitt namn:(

2009-02-01 @ 16:55:54
URL: http://skrattefnatte,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0