Lets Dance

Har bänkat mig framför tv:n sen lets dance började så visar det sig att Blondinbella är näst sist ut.. Ska bli så roligt att se henne , missade tyvärr förra veckan så ja lär väl få mig ett gott skratt eftersom jag personligen inte tkr om henne alls (A) Har Chips, Läsk och dipp, bara bella som saknas men ja hade så jävla ont i ögat att ja inte kunde åka :(

Ikväll börjar en ny serie , Samantha tror ja ska kolla på de innan ja sover eftersom ja ska upp och jobba i morgon och innan de ska ja hinna packa till åre , hur fan ska de gå ?

Nu börjar de igen :D <3
Hhahahahahahahahahaahhaah kan inte sluta skratta Carl Jan är bara för rolig han kan inte dansa hahahahahahhahaha ett roligt de ser ut xD

Kitty kan iof inte heller dansa hon glömde ju bort koregrafin mitt i allt XD:P

Nu ska ja kolla vidare :P

Kommentarer
Postat av: Ronja

hade också chips och dipp igår, så underbart gott xD

Och ja, carl-jan sög XD

2009-01-17 @ 17:52:20
URL: http://tss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0