Helllllooo

Tjjjjjjjjjeeeeeeennnnnnnaree :D  va händer ?  själv sitter ja här och är hur trött som helst och väntar på att min blogg design ska bli klar den är hur fin som helst ni får alldeles strax se den :)
 

Nu över till nåt helt annat!
Ja blir så jävla sur på min svenska lärare förra veckan ställde hon in lektionen utan att vi visste de men då hade vi haft en lekiton innan så de gjorde inget för min del , men idag när vi kommer till skolan vi började 9.55 så står de att den e inställd och man blir så sur för de var min ända lektion och när man kommer hem ser man att hon skickat mail 9.40 hur jävla smart får man vara på en skala?

Nu är de bara 9 dagar kvar till Chris brown :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0