Beccda har tråkigt

Och beccda är ledig i morgon så beccda vill inte sitta hemma ikväll!
Beccda vet att hon pratar om sig själv i tredje person och de tkr hon om :D

Hahah nej då förlåt nu ska ja sluta men ja har så fruktansvärt tråkigt och vet inte vad ja ska göra , förslag ? (a)
har precis fått en väldigt god middag bestående av rå lax, rå tonfisk , räka och rulle och de betyder SUSHI!

Idag hade jag svenska b prov och de gick helt okej tack vare carro , tack :D<3 Ja var i stort behov av hjälp igår kväll och då hjälpte hon mig som räddaren i nöden . Efter svenskan har ja bara packat eftersom vi snart flyttar nu är de verkligen kartonger överallt!! Och snart är de åre som gäller och de ska bli väldigt roligt.


Jag hade de lite roligt med en drak dräkt ja hitta när vi skulle packa :D



SUSHI :D

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

vad gott med sushi :D

2009-01-12 @ 21:36:30
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Carro

Ingen orsak gumman;)

Jag e alltid räddaren i nödenxD<3

2009-01-12 @ 22:07:00
URL: http://halinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0