Tjugofemtefebruari

Vilket betyder att de snart är bara 9 månader kvar tills ja blir 18 hahah 9 månader XD:P jaa va ska man säga ^^

Igår var de två veckor sen mormor dog och de känns forfarande helt overkligt kommer nog itne fatta förens begravningen som sker den fredag den 13 , alltså två veckor kvar men ja ska klara de!

Nu ligger ja hemma och är sjuk vaknade i morse hos bella och var helt snurrig i skallen , mamma kom och hämtade mig och vi åkte till globen för att hämta min telefon och huvudet blev bara värre så bestämde mig för att stanna hemma och nu har ja feber så blir nog ingen skola för mig i morgon , men de betyder att ja kan ta igen de ja missat i bloggen ^^

Nästa vecka fyller carro år och de ska firas på fredagen då vi har bästa presenten till henne eller vad säger ni som vet om den ^^

Nu tänkte ja bädda ner mig och kolla lite tv om tv:n vill funka!!
Och ja vill ha min plopp robin inte äta upp den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0