mobiler!



Alla dessa problem ja har haft med alla mina mobiler, egentligen borde jag gå tillbaka till den gamla hederliga 3310 bara för att kunna iaf smsa och ringa,

De flesta har kravet att man ska kunna ringa och smsa men hur fan ska man kunna göra de när inte ens telefonen går att sätta på då kanske de är dags att skafffa en ny eller lägga in den på lagning, men vem orkar lämna in den för att sedan få tillbaka den 1 månad senare och den funkar i en vecka innan den lägger av igen. Jag börjar bli så himla trött på telefoner! Speciellt eftersom jag nyss eller för rättare sagt 2 månader sen köpte en Sony ericsson 595 för att sen för två veckor sen lägga av helt då blir man så himla irriterad och sen när man kommer upp och ska lämna in den får frågan vad fan ja gör med mina telefoner eftersom jag börjar bli stamkund på the phone house i globen eftersom de redan kan min mammas namn ^^

Fördelar med Nokia 3310: 
-FUNKAR!
-Går att ringa på
-Har snake
-Går att smsa med

Nackdelar med Nokia 3310:
-Ej färg
-Inga roliga saker att leka med

Fördelar med de flesta nya telefoner:
-Har coola prylar att leka med
-Radio

Nackdelar med de flesta nya telefoner:
-Stänger av sig 24/7
- Har för mkt saker som inte fungerar som det ska
- de proppar mobilen full med onödiga saker som gör att den inte funkar
- Miljontals mer saker!

JAG BYTER SNART TILLBAKA OCH BOJKOTTAR NYA MOBILER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0