Förstaapril

Hej hej , har ni lyckats lura någon än ? jag är själv för dålig för att lyckas lura någon eftersom jag själv bara börjar skratta direkt så ni kan sitta säkra idag iaf ^^
Sitter just nu och kollar igenom lite bilder och tänkte försöka fixa ihop en film med massa bilder och sedan lägga ut här.

Jusste idag hade vi nationella i svenska b och det gick helt okej både jag och elin satt och prata rätt mkt under tiden men vi båda blev väldigt chockade när folk började gå redan efter ca en timme men sen så var vi ju själva klara inte mycket efter det hah undra hur många som satt kvar tiden ut , inte många tror ja ^^ Men läraren började prata i telefon mitt i nationella och vi fick inte ha musik som störde de minsa helt psykad :O

Bilderna kommer snart :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0