Femtondeapril

Idag är de den femtonde april och ja tänkte skriva ihop ett litet inlägg om de senaste dagarna..

Just nu sitter jag på MUM och slutar vid 5 då jag ska träffa bella och emma fast tror dom kommer hit innan men är inte säker ^^  Vi ska ut och fota.

Nu är skolan igång igen efter ett väldigt skönt och välbehövt påsklov , ja njöt som fan av varje jävla sekund ^^
I fredags så var lite folk över och vi tänkte grilla men de gick inte så bra för ja och cicci var väldigt rädda av oss så mamma och stefan fick komma och rädda oss så vi satte oss utanför mig och rökte lite vattenpipa innan den far i marken och sen drog vi in och kollade film :D

Sen så har ja jobbat den sista delen av påsklovet och de gick väl helt okej tills i måndags då ja var nära på att svimma och fick dra hem 3 timmar tidigare för att lägga mig och sova och de behövdes verkligen men ja känner mig fortfarande inte fit for fight men de ska nog bli bra snart :)
Jag saknar dig så de gör ont <3 Men hoppas du har de bättre nu , eller jag vet att du har de bättre nu :)<3

Kommentarer
Postat av: Jakob

Röker du?: O

2009-04-17 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0