Onsdag 26/11

I morgon blir lilla jag 17 äntligen säger ja bara, men som sagt mina vänner fyller väl 18 om typ 3,4 månader men skit samma ja tror ja klarar mig ändå..

Idag har ja haft prov i matte som inte gick nå vidare eftersom de var typ helt psykade saker svarade på kanske 3 saker men de får gå bättre på nationella ist. Hade även svenska där vi hade ett litet läxförhör som gick som de gick^^
Va har ni haft för er idag ? Själv har ja sovit bort hela dan pga att ja känner mig sjuk  vilket inte är roligt:/ Hela min familj ligger i influensan hoppas bara itne ja drabbas av de!

Dennis var även i skolan idag , alltid lika roligt att träffa dig <3 Sen så verkar alla ha fått skolkatalogen utom ja känner mig en aning mobbad :o ska ringa och kolla med stefan om den kanske har kommit hem dit håll tummarna för mig :D (A)


Den hade tydligen inte kommit så vi får väl hålla tummarna för att den kommer i morgon , som en liten present eller hur :D<3 Nu ska ja sätta mig och kolla på tv och leka till i ps. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Så alla har fått skolkatalogen...men inte du å jag. Vi får bilda klubb å hålla tummarna på att den kommer snart;) <3

2008-11-26 @ 22:43:21
URL: http://halinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0