Eva och adam

Det blev ingen film ikväll eftersom jesper åkte iväg till sina kusiner ist, träffar honom nog i morgon ist efter ja varit och hälsat på min underbara farmor.

Har nyss varit ute och tänt ljus på kyrkogården ibland är det väldigt skönt att bo nära den så att man inte behöver gå så jävla långt och frysa lilltårna av sig. Idag har ja varit väldigt nostaligsk, har legat och kollat på massa eva och adam avsnitt och kollat pippi och även stjärnsystrar som är världens sötaste otecknade barnfilm. Någon som sett den? GÖR DE!

Jag tände ljus för min gammelmormor och leandro och när vi var på väg upp till minneslunden mötte ja vicky , hur roligt som helst hon sa två gånger hur annorlunda jag såg ut jämfört med i 9an haha de gör ja säkert men hon kände igen mig iaf, vi stod och prata ett tag och sen på vägen hem kom ja att tänka på att ja saknar 9an extremt mkt när hugo bodde här nere och vi tre höll på hela tiden även fast lärarna inte tyckte ja skulle umgås med dom men hallå tror dom ja e konstig eller skulle inte klarat de annars så tji fick dom :D

Ska sätta mig under ett varmt täcke nu och kolla mer eva och adam så hörs vi i morgon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0