Twilight

De går rätt länge innan ja skriver men känner att ja inte har tid eller ork att sätta mig ner men som sagt ja skriver enbart för att själv kunna kolla tillbaka vad som hänt under den här tiden i mitt liv :D

Den här veckan har väl inte hänt så mkt på , har varit på ikea och inhandlat allt till mitt rum som ska göras om och sen träffat dennis.. 3 veckor på lördag <3

Va händer i helgen alla människor ? :D själv ska ja fira emma i morgon som fyller 18 vilket ska bli skoj mindre roligt är väl att ja jobbar på lördag men det är sånt man får klara av , haha de kan nog bli roligt eller mest tröttsamt men skit samma.

Tänkte sätta igång twilight och kolla på den , om ni inte sett den se den! Den är fan den bästa film som gjorts på 2000-talet håller ni inte med ? men bäst är ju ändå titanic kan verkligen se den hur många gånger som helst någon mer än jag som är besatt av twilight och titanic ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0